måndag 29 oktober 2012

Mor & dotter helg

Till helgen åker jag och Molly till Malmö för att hälsa på min lillasyster Maja. Där kommer vi även träffa min andra lillasyster Lisa som reser hela vägen från Finland. Och som grädde på moset kommer även mina föräldrar, även de långväga såklart tillsammans med vänner. Molly är förväntansfull kan man lugnt säga :).

Vi anländer med tåg på fredagen och hoppas på sedvanligt mys, på önskelistan står nya Tingeling-filmen på bio. Sedan kommer vi på lördagen åka till Helsinborg där min syster jobbar på Wallmans salonger för en helkväll med middag och show.

Maja är lite av en idol för Molly men hon har inte sett henne live innan. Gamla DVD-filmer med Maja i Sunwing shower från förr har gått varma här hemma. Majas löshår har Molly fått prova också, viktigt för en liten 5-åring. Kul ska det bli! Undrar vem som längtar mest? Jag, Molly eller mormor? ;)

80s look

Maja med nuvarande kollegor på Wallmans Helsingborg

Från Wallmans Köpenhamn

Från Wallmans Åre

Afterski Åre

Wallmans Köpenhamn

Maja pussar på liten Molly

Jag och Maja :)
//Fia

3 kommentarer:

  1. Jag vet vem som längtar mest! Morfar längtar också förstås,men den aktivitet han ser mest fram mot,är att äntligen få se Tingeling!

    SvaraRadera
  2. Ja morfar har alltid varit ett hängivet Tingeling-fan :D

    SvaraRadera
  3. Ååå vad mysigt det lät!!! Jag förstår att ni längtar allihopa!

    SvaraRadera