tisdag 25 oktober 2011

Tvättställ med blandare

IKEA:s badrums-möbler är otroligt billiga när man jämför med andra märken, så det gjorde ju valet av möbel lite lättare :). Vi ville ha en vit klassisk möbel med bra förvaring och valde därför kommoden "Flåren" med "Höllviken" tvättställ.

Beslagen är dock för romantiska för min smak... men jag lyckades hitta en bild på just Flåren där beslagen inte var monterade och på den bilden fanns det inga hål förborrat - så glad i hågen tänkte jag förstås byta beslag och få möbeln precis som jag vill. Tji fick jag, hålen är där och det är ett lite speciellt beslag med dubbla hål så projekt *leta beslag som täcker hålen* pågår. Har man inte att göra så skaffar man sig väl ;).

Tvättställsblandaren tog tid att bestämma - att det kan vara så svårt att hitta det där fina, klassiska men ändå moderna utan att vara hypertrendigt :). Blandaren heter "Izzy" och kommer från Mora, hoppas det blir bra!

Några dåliga bilder:

Flåren och Höllviken

Mora Izzy väntar på montering

Mora Izzy
//Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar