måndag 21 november 2011

En jul hemma...

...drömde jag om och nu har vi kommit fram till att det blir inte så. Även om vi snart kan flytta in så hinner vi inte :/.

Julen närmar sig med stormsteg och som vanligt är det mycket att bolla med i december. Dessutom åker jag och barnen upp till Skellefteå redan den 16:e och även utan flytt känns det stressigt att hinna med allt! Hoppas på el i huset snart så man åtminstone kan hänga upp lite julbelysning denna julen *snyftar lite*.

Flytt i januari är därmed bokad :). Det blir då en spännande början av året med inskolning för Filippa och jag börjar jobba igen.

Idag har jag och barnen i alla fall bockat av en punkt på julens långa to-do lista. Julkortsbilden är fotad och klar :). Bjuder på förra årets bilder hihi, det är inte alltid lätt att få till det.

Trött och hungrig bebis...

Molly har en klädkris och vill inte alls vara pepparkaka

Lite mat och sömn för den lilla och klädbyte för den stora...

...så blev det ju bra tillslut :)
//Fia

2 kommentarer:

  1. Så fint kortet blev tillslut efter lite mat och klädbyte :)

    Tråkigt att ni inte hinner komma på plats i huset före jul, det är ändå något speciellt att få fira i det egna hemmet....

    Den röda skålen fanns i frostvit också om jag inte minns fel!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Underbart att se julkortsbilderna. Jag skrattar igenkännande :)/marran wik

    SvaraRadera