måndag 14 november 2011

Vilken helg

Ja vad ska man säga :). Är så otroligt lyckligt lottad med de underbaraste vännerna som finns!

Eftersom jag och Henke inte gifte oss traditionellt med kyrka och fest utan i hemlighet med vittnen så blev det förstås ingen möhippa för min del. Så det är ju verkligen inget jag har gått och väntat eller tänkt på...

I lördags var vi i huset som vanligt och jag blir helt plötsligt bortrövad av Johanna och Karin. Till Tega där fler vänner var på plats och jag fick packa lite. Mot Göteborg och lite lunch samt lättsamt uppdrag för min del. Sedan tar vi in på Scandic Crown där Karin har fixat snacks, jordgubbar och drickbart :). Så mysigt och roligt, jag var då fortfarande i lätt chock men såklart glatt överraskad. Plötsligt knackar det på dörren och jag får öppna, jag hinner inte alls förstå vem det kan vara så när jag öppnar blir det både skrik och gråt :D. Mina bästa vänner som bor i Stockholm har också kommit! Ja jag var så glad att jag inte visste var jag skulle ta vägen :).

Kvällen fortsatte på Amazing Thai med middag och sedan gick vi till Scandinavum och Ladies Night. Detta var mitt andra Ladies night och man kan väl säga att hela konceptet är ju helt galet och nästan lite pinsamt men när man är där så är det faktiskt väldigt underhållande och roligt. Därefter gick vi till Yaki Da (tror jag det hette) för dans och drinkar. Kvällen avslutades med nattamat på Max, det kan liksom inte bli bättre! Sedan sussade vi gott på Scandic med god och trött frukost morgonen efter :).

Igår var en seg men glad dag, tjejerna följde med till Kungälv och fick se huset och träffa Henke och barnen. Sedan åt vi lyxig pizza på Gamla torget innan vi körde Stockholmarna till Landvetter.

Så TACK alla tjejerna för en av de roligaste kvällarna nånsin! Ett minne för livet :). Helt galen känsla att inte veta något och bli så totalt överraskad. Och så underbart att bara bli serverad och bortskämd en hel kväll. Lyx! Jätteroligt också att mina "gamla och nya vänner" fick träffas, jag hoppas att alla hade lika kul som jag!

Mrs Andersson på hotellet


Ladies Night




//Mrs Andersson

1 kommentar: